Na vele, vele Saxo's en 106 gehad te hebben, heb ik na een drastische opruimactie nog maar 1tje over: mijn eerste 1.4 XSI, de vakantiemobiel!

De XSI heb ik jaren geleden gekocht midden in Amsterdam van de 2e eigenaar die het een erg leuke auto vonden, maar er niet erg goed voor waren. Zodoende kocht ik hem met 170.000 op de teller, na 5 jaar alleen een garage te hebben gezien voor de verplichtte apk. Kortom: geen liefde extra. Toen ik hem overnam heb ik al het onderhoud ingehaald en had toen nog steeds een bijzonder frisse XSI staan, met een nagelnieuw interieur, maar met twee deuken! Een in het spatbord en eentje in de daklijst. Het spatbord is al vervangen voor een net exemplaar, de daklijst staat nog op de planning.
3 hele leuke jaren, inclusief vakanties met twee fietsen op het dak mbv een imperiaal, mocht de auto de winter op stal en is daarna eigenlijk nooit meer naar buiten gekomen.
Aangezien ik eerst mijn pijlen ga richten op de rest van mijn wagenpark, zal dit topic vrij stil blijven voorlopig. Al wordt er wel eens thuis gesuggereerd om hem toch klaar te maken om in de zomer nog eens in te kunnen zetten, dus wie weet...