Sam Hoi mensen, ik wil graag mijn achteras verlagen binnenkort maar heb nog geen garage of mensen gevonden die dit doen. En ben bang als ik het zelf zou doen dat ik het dan verkloot. Zou iemand mij hier binnenkort mee kunnen helpen of als je een garage weet laat maar weten.
Puck Niet bang zijn! En van verkloten krijg je ervaring! En die is van onschatbare waarde! Een beetje goede voorbereiding, goed gereedschap en de tijd er voor nemen, dan komt het goed.
Sam Het zou fijn zijn als iemand met een paar jaar ervaring mee zou kunnen kijken. Natuurlijk wil ik het leren, misschien eerst één samen doen en de andere kant zelf doen. Maar ik ben zelf niet de meest handige als het aankomt op autosleutelen wil het wel graag worden, en de torsieas is best een vreemd systeem. Is even waar wat anders dan een schoefstetje monteren achter.
Puck Het grootste probleem is dat de boel vast zit. Er staat nog op 106.nl een aardige how-to van meen ik. En anders koop je toch een andere as eerst en doe het op de werkbank? Ik heb er nog eentje liggen die je voor 75 euro inclusief alles mee kan nemen. Statiegeld bij het kopen van een gereviseerde is meer!