Thijs106 Ik ben Thijs en 19 jaar oud, heb nu bijna een jaar een 106 in mijn bezit. Ik probeer hem in zo goed mogelijke conditie te houden. Volgende dingen heb ik er al aangedaan. Nieuwe kleppendeksel pakking ( inclusief kleppendeksel gespoten) Nieuwe V snaar ( of hoe je het ook wilt noemen ) Wat betere speakers in de deuren en op de hoedenplank Puntjes die ik nog wil veranderen / aanpakken Nieuwe achterklep huidige heeft roest onder het raam ( heb al nieuwe ligen alleen nog erop zetten) Het zorgen dat de auto beter stationair loopt. ( soms bij een warme motor zakt de motor iets kwa toeren) Speling op de versnellingspook fixen. ( het is nu een beetje roeren in de pan weet nog niet waar het probleem zit ook nog niet echt goed naar gekeken) Nieuwe voorstoelen ( huidige hebben brandplekken van de vorige eigenaar die er helaas in heeft gerookt) Uitlaat fixen ( huidige uitlaat heeft wat roest vlakvoor de klem van de einddemper wat een bekend kwaaltje is) Verder wil ik graag met mijn 106 naar Noorwegen rijden van het zomer, dus kortom nog genoeg te doen! Ik hoop dat ik op het forum genoeg tips en how to dingen kan vinden, maar ook zou ik graag naar meetings gaan !
Thijs106 Sam Nope helaas nog niet, of ik in me eentje ga of met vrienden weet ik nog niet. Maar wil 100% in de zomer naar Noorwegen.
Sam Thijs106 als je nog een ander 106je nodig hebt heb ook nog geen plannen. ben zelf 18 en voor de zomer zat ik te denken aan zweden dus noorwegen is niet veel anders. Laat maar weten als je iemand zoekt. Meld me graag aan.